2013. október 26., szombat

csilikisasszony@gmail.com

Forrás - www.bien.hu
Az előző blogbejegyzésemre nagyon sokan felkaptátok a fejeteket és páran meg is kerestetek, amiért igazán hálás vagyok, még a negatív kritikákért is, mert ebből tudok én is tanulni, és tovább építkezni ...  köszönet értük még egyszer.
Még jobb lenne, ha a blogon keresztül jeleznétek vissza, hogy mindannyian láthassuk a hozzászólásokat, de majd ez is meglesz idővel ... ;-)

Szóval hála mindenért ...

Még valami, páran közvetetten kerestetek meg ... így aki nem ismerne személyesen, annak megadok egy emailcímet, ahova írhat, ha van kedve ... (úgy látom a lelki dolgoknál nehezebben lép az ember a "színpadra" ... mindenki jobban szereti ezt a színfalak mögött intézni .. nem is baj ez, én ezt is megértem, sokáig én is így voltam ezzel) ... szóval az emailcímem - csilikisasszony@gmail.com

u.i. - néha lelépek a térképről pár napra ... suliba járok ... csak ha nem válaszolnék egyből a leveledre... ahogy gép közelbe kerülök visszajelzek mindenképpen ... puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése