2013. október 22., kedd

NŐ! - Ki is vagy te?

Forrás - http://szappanbuborekbazart.blogger.hu/
Az előző bejegyzéseim kapcsán sokan megkérdeztétek, hogy szerintem milyen a nő? Az igazi NŐ?! Mindenkinek mást jelent, csak azt tudom megírni, amit én megélek ... Szóval mikor azt mondtam, írtam, hogy az igazi NŐ-t kezdem megérezni magamban, és kezdem megélni a nőiességemet, akkor én azt így értettem ... 

Olyan NŐ vagyok, akinek a család az első, a gyerekek. Hiszek a család szentségében, és mindenek felett valónak gondolom. 

Az számomra a természetes, ha együtt fekszem bele a gyerekeimmel a festékes bödönbe, és nem vagyok rest egy sima palacsinta sütés után sem takarítani fél órát, mivel a két lelkes kisfiam segít nekem, így néha a tojás a földön landol, a turmix teteje lemarad, a csokidarából több megy a kis szájukba, mint a sütibe ... de ez így van rendjén. Mind ezt úgy élem meg, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy együtt csináljuk a dolgokat. (És persze macerásabb, lassabb, meg persze melósabb is így a gyerekekkel együtt minden ... de nem érdekel, mert csak a csillogó szemek számítanak ... mikor azt mondják ... anya süssünk megint együtt muffint ... ;-)
Rengeteg kézi munkát csinálok a kisfiaimmal, amitől egyszerűen szárnyalok ... most egy sütőtök lámpa, egy zászló varrás, egy madáretető készítés stb. ... mindegy csak az ember, hadd legyen újra gyerek és csinálhassa úgy a dolgokat, ahogy szereti ... és tényleg sokat add, hogy a kreativitásomat, valamilyen formában meg tudom élni.

Szerintem egy NŐ társa a férjének. Egymást kiegészítve élik az életüket. Odafigyelnek egymásra, és meghallják egymás gondolatait, alapvetően úgy keresik az útjukat, hogy mindketten egy hajóban eveznek, egy irányba. 
A NŐ a meghitt otthon alapja, az ő szeretete, gyengédsége adja meg a családi béke alapját. A férfi akkor tud igazán férfi lenni mellette, ha tud kapcsolódni, látja, inspirálja,  meg tudja élni a mellette lévő NŐ-ből eredő szeretet, energiát. Egyenlő felek a kapcsolatban, és a család egysége számít nekik, nem az én.

Alázattal élek. Hálás vagyok azért, amim van. Hála az egész családomért és a barátaimért, hiszem, hogy nélkülük ma nem lennék itt és most, így, ahogy vagyok. Szerintem az igazi NŐ igen is látja a körülöttük lévő embereket és azok emberi nagyságát, és ami a legfontosabb, hogy ki is fejezi azt. Számomra ez egy nagyon nagy felismerés volt, hogy mennyire nem jelzem a társamnak, a családomnak, a barátaimnak, hogy örülök, hogy vannak nekem. Tedd fel a kérdést, mikor szeretgetted meg úgy igazán utoljára az édesanyádat, a férjed, feleséged, édesapád stb. és éreztetted vele, hogy jó, hogy van neked? ... nyomás ...

DE DE DE a NŐ nem csak ANYA és FELESÉG, illetve valakinek a gyereke, testvére ... rokona! Nem szabad hagyni, hogy itt merüljenek ki a "szerepkörök". Mellette még azért nagyon sok aspektusa kell, hogy legyen egy NŐ-nek. És én folyamatosan keresem és próbálom megélni a másik oldalaimat. Figyelem magamat, hogy mi az enyém és mi nem ... eddig ezeket a dolgokat éltem meg ...

Olyan NŐ-vé kezdek válni, aki hisz önmagában és a benne élő Istenben ... már nem azon akarok napi szinten stresszelni, hogy milyen nem vagyok (pl. magas, nagy mellű, csendes, elég megértő, kedves, mindig mosolygós stb. ), hanem azzal akarok megtanulni együtt élni, amilyen vagyok. El akarom fogadni magamat, és ezzel együtt szeretném megtanulni elfogadni a másságot is. 

Kezdem felismerni, hogy én NŐ vagyok, figyelem hol vannak a határaim milyen az értékrendem. Abszolút a tiszta, nyílt kommunikációra törekszem, és arra, hogy közben mindig HŰ legyek önmagamhoz, tiszteletben tartva a másik embert is. Nem kell, hogy egyet értsünk mindenben, ahhoz hogy egymással együtt, vagy egymás mellett tudjunk élni. Egy NŐ számomra abszolút a fair játékos képében jelenik meg. Pontosan tudja, hogy mit ad, és mit nem.

Mind ezek mellett, hiszem, hogy alapvetően a mi NŐ-k érzékenyek vagyunk a szociális dolgokra és fontos számunka, hogy a környezetünk is fejlődjön, felemelkedjen és ahol tudunk ott segítünk.


Forrás - http://szappanbuborekbazart.blogger.hu/
Számomra egy NŐ azt nézi, hogy milyen munkában tudja kiadni magából a maximumot, mikor pályát választ. Ezért szeretném én is olyan dologba tenni az energiámat napi szinten, amit szeretek, ki tudok benne bontakozni. Így elkezdtem egy új iskolát, és próbálom ki magamat egy teljesen más közegben, mint amit eddig megszoktam.

Járok meditációra is közbe - közbe, illetve mindig figyelem, és keresem a lehetőségeket, hogy tanuljak új dolgokat, illetve nyitott akarok maradni a folyamatos fejlődésre. 

Egy embernek van hobbija, ami csak az övé, és teljesen bele tud feledkezni, ki tudja kapcsolni a külvilágot, feltöltődik belőle. Fontos, hogy tartom magamat annyira fontosnak én is a hétköznapok sodrásában, hogy megálljak egy percre és igen is szakítsak magamra egy kis időt és azt tegyem, ami feltölt. A blogírás lett az egyik hobbim ... sokat ad nekem, hogy le tudom írni a gondolataimat, és bízom benne, hogy esetleg másokat is a belső út keresésére sarkallok vele.

Azt hiszem röviden most ennyi jutott eszembe, annak kapcsán, hogy milyen is számomra egy NŐ ... ;-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése